Kundeservice
Ofte stillede spørgsmål
Hvilket område dækker I?
På nuværende tidspunkt dækker vi store dele af Sjælland, men vi udvider hele tiden. Hold derfor øje med vores FB, Instagram eller hjemmeside for at finde ud af hvornår vi udvider os til resten af Danmark.
Hvordan foregår betaling?
Du betaler igennem vores hjemmeside efter at du har bestilt den service du ønsker. Være opmærksom på, at vi først trækker beløbet for din bestilling, når vi er færdige med opgaven. Det er dog ikke muligt at betale kontant.
Hvordan annullerer jeg en booking?
Ønsker du at annullerer din booking, så kan du enten kontakte os på Tel. +45 60 902 602 i tidsrummet mandag – fredag 09.00 – 16.00 Lørdag 10.00 – 14.00 eller sende en mail til info@bringandclean.dk senest 24 timer før din booking.
Hvilke produkter bruger i til rengøring?
Hos Bring and Clean er vi klar over at vi lever i en tid hvor befolkningen bliver mere miljøbevidste, og behovet for et godt klima bliver større. Derfor har vi valgt kun at benytte miljøcertificerede produkter.
I hvilket tidsrum arbejder I?
Vores personale opererer alle ugens 7 dage i tidsrummet 08.00 – 18.00 Du kan derfor bestille en service når det passer dig.
Er mit tæppe/møbel forsikret?a
Ved uheld er dit tæppe/møbel forsikret og Bring And Clean dækker alle former for skader under modningsprocessen.