Skip to content Skip to footer

Handelsbetingelser hos Bring And Clean

Generelle oplysninger
Bring And Clean ApS
Metalbuen 26F
2750 Ballerup
info@bringandclean.dk
Tlf: 60 902 602

CVR nr.: 43 38 92 62

Når du bestiller tid hos Bring And Clean, accepterer du samtidig alle vores betingelser.

Priser
Alle vores priser er angivet inklusiv eller eksklusiv moms, afhængig af, om du er erhvervskunde eller privatkunde. Uanset hvilken type kunde du er, vil du få den endelige pris inklusiv moms ved checkout, inden du godkender ordren. Da vi både servicerer privat- samt erhvervskunder, udspecificerer vi både priserne inklusiv og eksklusiv moms i booking-flowet. Eventuelle rabatter og kampagnekoder tillægges på 6. trin i bookingen, hvor du atter ser din fulde pris (inklusiv eventuelle tilvalg) inkl. moms samt eksklusiv moms.

Betaling
Bring And Clean ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når arbejdet er udført. Alle beløb er i danske kroner og inklusiv moms. Vi pålægger ikke kortgebyrer. Som kunde har du også mulighed for at betale med faktura, eller som en ekstra service kan du betale med MobilePay til vores medarbejdere.

Ved udstedelse af faktura opkræves der 29 kr. i administrations- og transaktionsgebyr.

Booking
Booking af ydelser kan kun ske igennem www.bringandclean.dk. Vores support er tilgængelig på telefon, chat og mail 6 dage om ugen, mandag til fredag fra kl. 09:00 til 16:00, og lørdag fra kl. 10.00 til 14.00.

Der pålægges et engangsgebyr på 99 kr. i oprettelsesgebyr for nye kunder.

Annullering eller ændring af booking
Du kan ændre din booking op til 24 timer før den bookede aftale via mail til info@bringandclean.dk. Inden for de første 14 dage efter aftalens indgåelse har du fortrydelsesret på din booking; se mere nedenfor. Efter de 14 dage har du ikke længere fortrydelsesret. Vi tilbyder dog muligheden for at aflyse senest 24 timer før opgavens start. Dog forbeholder Bring And Clean ApS sig ret til at opkræve et gebyr på 399 kr. Afbud kan kun ske via mail til info@bringandclean.dk

Ved udeblivelse påkræves kunden at betale det fulde beløb.

Forsinkelse
Mange uforudsete omstændigheder, såsom vejret, trafik mv. kan forårsage, at vores steamere bliver forsinket til en opgave. Skulle vi estimere at være forsinket i mere end 30-60 minutter, vil du få besked herom på SMS, mail eller opkald.

Praktiske oplysninger
Du skal sikre, at der er tilstrækkelig plads til, at vores medarbejder kan rense dit møbel/tæppe. Der skal som minimum være plads til, at vi kan komme til det møbel/tæppe, der skal renses uden at skulle flytte rundt på andre møbler mv. Du vil modtage et opkald eller en sms 5-30 minutter før medarbejderens ankomst.

Note: Bemærk! Ved en møbelrens vil vi ofte fjerne alle pletter. Man vil dog aldrig kunne garantere, at alle pletter kan fjernes helt, da betrækkets fibre kan have taget skade af pletten. Derudover vil møblet/tæppet fortsat være fugtigt efter endt behandling. Der er dog ikke muligt at estimere, hvor længe der går, inden møblet/tæppet kan benyttes igen. Gennemsnitstiden for tørretiden er op til maks 24 timer.

Skader
Når dit møbel/tæppe er klar, er det din opgave, som kunde, at gennemgå møblet/tæppet for eventuelle mangler og skader, mens vores medarbejder er hos dig. Dette gøres inden vi påbegynder arbejdet, så vi er enige om eventuelle skader på dit møbel/tæppe. Hvis der, imod forventning, er skader på dit møbel/tæppe, bedes du gøre medarbejderen opmærksom på dette øjeblikkeligt og samtidig kontakte os på info@bringandclean.dk eller telefon 60 902 602 inden for 24 timer.

Ekstra services / tilvalg
Du vil, sammen med vores medarbejder, gennemgå møblet/tæppet. Medarbejderen vil gøre dig opmærksom på eventuelle services, du burde have tilkøbt, eksempelvis fjernelse af hundehår, eller lignende. Hvis I bliver enige om ekstra services, ring da til kundeservice for at tilføje disse, eller afregn direkte med medarbejderen.

Forsikring
Både vores medarbejdere og dit møbel/tæppe er forsikrede i tilfælde af skader eller uheld på arbejdsstedet.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi indgår aftalen. Hvis din booking falder inden for 14 dage fra den dag, hvor du har bestilt en aftale, udløber fristen, så snart leveringen er fuldført. Med andre ord udløber din fortrydelsesret, når ydelsen er fuldført.

Abonnement / medlemskab
Prisen for abonnementet vises ved købet af de enkelte abonnementer. Alle abonnementer er personlige og kan ikke overdrages eller deles med andre.

Medlemskab (Gratis)

Medlemskabet er gratis og uden binding, og for at opretholde medlemskabet og få rabat på dine bilvask, kræves det, at du får mindst 2 behandlinger om året. Du kan vælge mellem tre forskellige medlemskabsniveauer, som giver dig rabatter på møbelrens.

Du kan vælge, hvor ofte du ønsker en møbelrens:

  • Hver måned
  • Hver 2. måned
  • Hver 3. måned
  • Hver 4. måned
  • Hver 6. måned

Medlemskabet giver dig rabat på møbelrens afhængigt af dit valg af niveau og vaskefrekvens.

Abonnementspakker

Premium Pakken

Pris: 129,99 kr. / måned

  • 20% rabat på alle dine ordre
  • 20% rabat på alle tilvalg
  • Ubegrænset antal bookinger med fast rabat
  • Må kun benyttes af dig
  • Tjent hjem efter blot 1 vask pr. måned!

Guld Pakken

Pris: 139 kr. / måned (oprindeligt 159 kr.)

  • 25% rabat på alle dine ordre
  • 25% rabat på alle tilvalg
  • Ubegrænset antal bookinger med fast rabat
  • Del rabat med familie og venner
  • Tjent hjem efter blot 1 vask pr. måned!

Diamant Pakken

Pris: 179 kr. / måned (oprindeligt 199 kr.)

  • 30% rabat på alle dine ordre
  • 30% rabat på alle tilvalg
  • Ubegrænset antal bookinger med fast rabat
  • Del rabat med familie og venner
  • Tjent hjem efter blot 1 vask pr. måned!

Reklamation
Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke for ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret. Reklamation over den leverede ydelse skal ske hurtigst muligt via mail til info@bringandclean.dk, dog senest 24 timer efter, at ydelsen er udført.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, telefonnummer og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, der er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig. Personoplysningerne registreres hos Bring And Clean ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Ved at acceptere vores handelsbetingelser giver du samtykke til, at vi må kontakte dig efter dit køb med henblik på at forbedre vores service samt informere dig om nye produkter, kampagner, tilbud og anden relevant kommunikation. Denne kontakt kan ske via e-mail, telefon, sms eller andre relevante kanaler. Du kan til enhver tid framelde dig denne kommunikation via de afmeldingsmuligheder, der følger med vores henvendelser, ved at kontakte kundeservice.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på info@bringandclean.dk.
Har du en klage over en ydelse, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Link: www.forbrug.dk.

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her

Subscribe for the updates!