Benyt rabatkoden ''FORÅR20'' og få 20% rabat

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Recouch ApS
CVR nr.: 43 38 92 62
Telefon: 60 902 602

Priser
Alle vores priser er angivet inkl. moms.

Betaling
Bring And Clean modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Alle beløb er i DKK*. Danske kroner og inkl. moms. Vi tager ikke kortgebyrer.*

Booking
Booking af ydelser kan kun ske igennem www.bringandclean.dk. Vores support er tilgængeligt på telefonen og mailen alle ugens 7 dage i tidsrummet mandag – fredag fra kl. 10:00 – 18.00 samt lørdag og søndag fra kl. 10:00 – 16:00.

Annullering eller ændring af booking
Du kan ændre din booking op til 24 timer før den bookede aftale via mail til Info@bringnclean.dk. Vi tilbyder dog, at du kan give afbud senest 24 timer før opgavens start. Dog forbeholder Bring And Clean ApS sig ret til, at opkræve et gebyr på 399 kr. Afbud kan kun ske via mail til info@bringnclean.dk.

Forsinkelse
Er du forsinket, så venter vi op til 15 min. og herefter kører vi videre til anden opgave. ​ Dog forbeholder Bring And Clean ApS sig ret til, at opkræve et gebyr på 399 kr. for udeblivelse af aftalen. 

Forsikring
Vores hold og jeres møbler hjem osv forsikret i tilfælde af arbejdesulykker.

Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi indgår aftalen. Såfremt din booking er indenfor 14 dage fra dagen hvor du har bestilt en aftale, vil din fristen udløbe så snart leveringen er fuldt leveret.  I praksis betyder det, at din fortrydelsesfrist udløber, når ydelsen er fuldt leveret. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen står på.

Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er leveret.

Du kan sende en mail til Info@bringandclean.dk.

Ingen fortrydelsesret
Levering af ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes.

Tilbagebetaling af købs beløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er leveret.

Vi opkræver mellem 50%-75% af ydelsens pris, afhængig af hvor meget materiale, arbejdstid, transporttid, mandskabstid etc. der er lagt i. Ring eller skriv gerne til kundeservice inden du aflyser.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Reklamation
Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret. Reklamation over den leverede ydelse skal ske senest 48 timer efter, og over mail til info@bringnclean.dk. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt billeder og video.

Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf. nr. adresse og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Recouch ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandler i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på bringandclean.dk er Recouch ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@bringandclean.dk

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på info@bringandclean.dk.
Har du en klage over en ydelse, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg

Link: www.forbrug.dk​

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/odr

Note: Bemærk!
Ved en møbelrens vil vi ofte fjerne alle pletter.
Man vil dog aldrig kunne garanter at alle pletter kan fjernes helt.
Da betrækkets fibre kan ha taget farve af pletten.

Derudover vil møblet / tæppet fortsat være fugtig efter endt behandling, der er dog ikke muligt at estimere hvor længe der går inden møblet / tæppet kan benyttes igen.