Skip to content Skip to footer

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos Bring And Clean

 

Generelle oplysninger
Bring And Clean ApS

Metalbuen 26F
2750 Ballerup
info@bringandclean.dk
Tlf: 60 902 602

CVR nr.: 43 38 92 62

Når du bestiller tid hos Bring And Clean, accepterer du samtidig alle vores betingelser.

 

Priser

Alle vores priser er angivet inklusiv eller eksklusiv moms, afhængig af, om du er erhvervskunde eller privatkunde. Uanset hvilken type kunde du er, vil du få den endelige pris inklusiv moms ved checkout, inden du godkender ordren. Da vi både servicerer privat- samt erhvervskunder, udspecificerer vi både priserne inklusiv og eksklusiv moms i booking-flowet. Eventuelle rabatter og kampagne koder tillægges på 6. trin i bookingen, hvor du atter ser din fulde pris (inklusiv eventuelle tilvalg) inkl. moms samt eklusiv moms.

Betaling

Bring And Clean ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når arbejdet er udført. Alle beløb er i danske kroner og inklusiv moms. Vi pålægger ikke kortgebyrer. Som kunde har du også mulighed for at betale med faktura, eller som en ekstra service kan du betale med MobilePay til vores medarbejdere.

Ved udstedelse af faktura, opkræves der 29kr. i administrations- og transaktionsgebyr.

Booking

Booking af ydelser kan kun ske igennem www.bringandclean.dk Vores support er tilgængelig på telefon, chat og mail 6 dage om ugen, mandag til fredag fra kl. 09:00 til 16:00. og lørdag fra kl. 10.00 til 14.00

Der pålægges et engangsgebyr på 99 kr. i oprettelsesgebyr for nye kunder.

Annullering eller ændring af booking

Du kan ændre din booking op til 24 timer før den bookede aftale via mail til info@bringandclean.dk Inden for de første 14 dage efter aftalens indgåelse har du fortrydelsesret på din booking; se mere nedenfor. Efter de 14 dage har du ikke længere fortrydelsesret. Vi tilbyder dog muligheden for at aflyse senest 24 timer før opgavens start. Dog forbeholder Bring And Clean ApS sig ret til at opkræve et gebyr på 399 kr. Afbud kan kun ske via mail til info@bringandclean.dk

Ved udeblivelse påkræves kunden at betale det fulde beløb.

Nogle gange har vi behov for at rykke din booking, at logistiske årsager og for at optimere ruteplanlægning. Bring And Clean forbeholder sig også retten til at rykke din tid eller booking, af logistiske årsager. Skulle vi, mod forventning, rykke din tid med mere end 60 minutter, vil du få besked herom, enten på mail, SMS eller opkald. Har du slået notifikationer til, vil du modtage en automatisk mail herom.

Hvis du er forsinket, venter vi op til 15 minutter, hvorefter vi kører videre til næste opgave.

Forsinkelse
Mange uforudsete omstændigheder, såsom vejret, trafik mv. kan forårsage at vores steamere bliver forsinket til en opgave. Skulle vi estimere, at være forsinket i mere end 30-60 minutter, vil du få besked herom på SMS, mail eller opkald.

Praktiske oplysninger

Du skal sikre, at der er tilstrækkelig plads til, at vores medarbejder kan rense dit møbel/tæppe. Der skal som minimum være plads til at vi kan komme til det møbel / tæppe der skal renses uden at skulle flytte rundt på andre møbler mv. Du vil modtage et opkald eller en sms 5-30 minutter før medarbejderens ankomst.

Note: Bemærk!
Ved en møbelrens vil vi ofte fjerne alle pletter.
Man vil dog aldrig kunne garanter at alle pletter kan fjernes helt.
Da betrækkets fibre kan have taget skade af pletten.

Derudover vil møblet / tæppet fortsat være fugtig efter endt behandling, der er dog ikke muligt at estimere hvor længe der går inden møblet / tæppet kan benyttes igen. dog er gennemsnitstiden for tørretiden op til maks 24 timer

Skader

Når dit møbel/tæppe er klar, er det din opgave, som kunde, at gennemgå møblet/tæppet for eventuelle mangler og skader, mens vores medarbejder er hos dig. Dette gøres inden vi påbegynder arbejdet, så vi er enige om eventuelle skader dit møbel/tæppe måtte have. Hvis der, imod forventning, er skader på dit møbel/tæppe, bedes du gøre medarbejderen opmærksom på dette øjeblikkeligt, og samtidig kontakte os på info@bringandclean.dk eller telefon 60 902 602 inden for 24 timer. Ved at godkende vores betingelser, ved booking, accepterer du samtidig, at Bring And Clean ikke kan holdes ansvarlig på skader på dit møbel/tæppe hvis du ikke har henvendt dig til hverken vores medarbejder ved arbejdets afslutning, eller kontaktet kundeservice inden for 24 timer. Bring And Clean har ret til at bortvise enhver anmeldelse af skader på dit møbel/tæppe, hvis disse ikke er indsendt skriftligt til os på info@bringandclean.dk inden for 24 timer. I tilfælde af skader på dit møbel/tæppe, er det din opgave som kunde, at kunne dokumentere, hvordan møblet / tæppet så ud før udførsel af arbejdet.

Ekstra services / tilvalg 

Du vil, sammen med vores medarbejder, gennemgå møblet/tæppet. medarbejderen vil gøre dig opmærksom på eventuelle services, du burde have tilkøbt, eksempelvis fjernelse af hundehår, eller lignende. Hvis i bliver enige om ekstra services, ring da til kundeservice for at tilføje disse, eller afregn direkte med medarbejderen.

Vi gør opmærksom på, at vores tilbud og priser kun gælder for møbler/tæpper, der falder ind under kategorien almindeligt beskidte. Hvis dit møbel/tæppe er mere end almindeligt beskidt, kan der opkræves ekstra betaling for den ekstra tid, som vi vil bruge på opgaven.

Når vi er færdige med opgaven, er det din pligt at gennemgå møblet / tæppet sammen med medarbejderen, og sikre at opgaven er udført korrekt, hvorefter vi forlader stedet og anser opgaven for at være fuldendt.

Vi forbeholder os retten til at fakturere dig for et eventuelt restbeløb, hvis du vælger at betale for en forkert møbel- eller tæppestørrelse .

Ekstra services / tilvalg, kan kun bestilles ved samtidig køb af en af vores 3 pakkeløsninger, basis, premium eller all in. Ved bestilling, accepterer du vores vilkår, og derved at Bring And Clean har retten til at opkræve for både basis ydelsen (basis, premium eller All in) samt dit tilvalg.

Forsikring 

Både vores medarbejdere og dit møbel / tæppe er forsikrede i tilfælde af skader eller uheld på arbejdsstedet.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi indgår aftalen. Hvis din booking falder inden for 14 dage fra den dag, hvor du har bestilt en aftale, udløber fristen så snart leveringen er fuldført. Med andre ord udløber din fortrydelsesret, når ydelsen er fuldført. Du bevarer altså din fortrydelsesret, mens arbejdet eller leveringen pågår.

Hvis du har givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling for det arbejde, der allerede er udført.

Du kan sende en mail til info@bringandclean.dk eller benytte fortrydelsesformularen.

Ingen fortrydelsesret 

Følgende aftaler kan ikke fortrydes:

  • Levering af ydelser, der er fuldført, hvis du forinden har accepteret, at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed bortfalder.
  • Ved aftaler, hvor du har bestilt et forkert møbel- eller tæppestørrelse og ønsker at annullere din ydelse, mens vores medarbejder er hos dig.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.

Har du givet dit samtykke til, at arbejdet eller leveringen kan gå i gang, men du alligevel ønsker at benytte din fortrydelsesret, skal du være opmærksom på, at vi vil opkræve rimelige omkostninger for det arbejde, der allerede er udført.

Vi opkræver mellem 50% og 100% af ydelsens pris, dog minimum 399 kr., afhængig af mængden af materiale, arbejdstid, transporttid, mandskabstid osv. Ring eller skriv gerne til kundeservice, inden du aflyser.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Abonnement / medlemskab

Prisen for abonnementet vises ved købet af de enkelte abonnementer. Alle abonnementer er personlige og kan ikke overdrages eller deles med andre.

Ændring af betalingskort

Det er altid dit ansvar som kunde at sikre, at dine betalingsoplysninger er korrekte. Ved gentagne fejltræk vil dit udestående blive sendt til inkasso.

Bemærk – En opsigelse af betalingskortet er ikke en opsigelse af det løbende abonnement.

Automatisk trækning

Første betaling trækkes i forbindelse med udførslen af den første opgave hos dig som kunde. Herefter trækkes dit abonnement automatisk efter det valgte interval.

Bero & Opsigelse

Dit abonnement kan sættes i bero ved at kontakte os på info@bringandclean.dk Generel opsigelse foregår ved henvendelse til Bring And Clean via info@bringandclean.dk

Reklamation

Købelovens regler gælder for varekøb, men ikke for ydelser. Det betyder, at du som udgangspunkt ikke har 2 års reklamationsret. Reklamation over den leverede ydelse skal ske hurtigst muligt via mail til info@bringandclean.dk, dog senest 24 timer efter at ydelsen er udført. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt billeder og video.

Ved skade påført dit møbel / tæppe har Bring And Clean ApS forsikring, der dækker enhver skade, som må være påført dit møbel / tæppe af vores medarbejdere under arbejdsudførselse. Hvis der er sket en skade på dit møbel / tæppe som følge af vores arbejde, bedes du hurtigst muligt kontakte os på mail info@bringandclean.dk, dog senest 24 timer efter at skaden er påført. Det er vigtigt, at der vedlægges en beskrivelse af problemet samt dokumentation i form af billeder og video.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, telefonnummer og mailadresse. Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, der er nødvendige for at kunne levere ydelsen til dig. Personoplysningerne registreres hos Bring And Clean ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder desuden med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Disse virksomheder behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på www.bringandclean.dk er Bring And Clean ApS. Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@bringandclean.dk

Ved booking af Bring And Cleans ydelser giver du samtidig samtykke til, hvis du bestiller som, på vegne af eller via et selskab, at vi må bruge dit/jeres logo på vores hjemmeside og i vores markedsføring.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på info@bringandclean.dk.
Har du en klage over en ydelse, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Hvis du som forbruger vil klage over ydelsen, skal du kontakte os på info@bringandclean.dk Hvis du har en klage over en ydelse, som du har bestilt hos os, og det ikke lykkes os at finde en løsning, kan der sendes en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Link: www.forbrug.dk. Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her http://ec.europa.eu/od..

Subscribe for the updates!